torsdag 1 maj 2014

Oj vad tiden rinner iväg

Det var länge sedan jag gjorde ett blogginlägg. Jag har inte gjort så mycket pga handoperation i februari. Men i påskas återkom sömnadslusten. Jag sydde tre t-tröjor, två till mig och en beställning från mitt gudbarn.


Jag hittade material till nyckelband häromkvällen och det resulterade i fem st.


Kuddfodralet till mitt sommartäcke är klart.


Just nu håller jag på med en väska, som jag visar när den är klar. Men en liten titt kan ni få se.


Handsömnad just nu.....




4 kommentarer:

  1. Fina alster som kommit ur dina händer, det gläder mig för då måste ju din hand fungera bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Full fart Cissi! Fina jobb du gjort!

    SvaraRadera
  3. Att sy nyckelband var en fiffig idé av Dig, tycker jag. Tack för tipset!

    Dollandesign

    SvaraRadera